söndag 31 augusti 2014

Vart försvann motivationen?

Ja hörni, det är en extremt bra fråga. Nu när jag behöver orken och motivationen som allra mest så är den helt bortblåst. Allt annat är intressant, jag städar till och med hellre rummet än att läsa till hälsaskrivningen, vilket inte är bra! Jag inser hur lite tid det är kvar och totalt panikar över det men på samma gång så inser jag inte hur lite tid det är kvar och tänker att jo men klart jag hinner. Jag vill inte vara med längre, tror jag går och gräver ner mig i en grop och går i ide. Sen kryper jag upp 30.5 och tar emot mina papper och min studentmössa. Det tycker jag verkar som en helt ypperlig plan, nån som hakar på?

Nu har jag varit totalt telefonlös i 2 veckor. And I don't like it! Men jag borde förhoppningsvis få min nya telefon imorgon, jag håller tummarna. Imorgon kl. 19 anländer tåget till Bennäs med flickorna från Mattlidens gymnasium (Esbo) och då får jag en inneboende i 3 dagar. Det ska bli jätteroligt att träffa henne och alla de andra förstås. Det ska också bli jätteintressant att få jobba med vårt tidningsprojekt och jag tror att resultatet om några månader kommer bli riktigt bra!

Det här är en av de sakerna jag gör när jag tar pauser från läsandet. Tar selfies och sen lagar collage, japp

Och musik förstås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar