lördag 23 augusti 2014

That moment when...

...R3hab likes your picture on Instagram...

What the actual fuck?!?
(R3hab är en dj som vi såg på weekend)
Jag vet att namnet ineedr3hab kanske inte är det mest trovärdiga namnet, men believe me, det är hans riktiga instagramkonto. Jag trippelkollade saken.

Coolt. Haha ja nu över till något helt annat. Gårdagen bestod av skola och Juthbacka i Nykarleby. Jag åkte dit med Jonna och Ellinor och vi gick omkring och tittade på folk typ. Trots att vi inte gjorde så mycket, förutom att stå ute och frysa så lyckades klockan ändå bli mycket. Och eftersom att vi först skulle via purmo så var jag hemma och i säng först nån gång runt 3 på natten.

Idag tog jag en skön sovmorgon och sen under dagen läste jag lite på hälsa. Nu ikväll/inatt ska jag och vännerna hitta nån strand att sitta och grilla vid, konsumera alkohol, lyssna på musik, prata och annars bara ha det kul. Får väl ta med mig typ tusen filtar så jag slipper frysa ihjäl.

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll, baaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar