måndag 25 augusti 2014

En lite trevligare måndag

Så var det återigen måndag. Trött skoldag även fast jag bara hade 3 lektioner. Efter skolan körde jag till stan för att handla några smågrejer och nu på kvällen for Jonna och jag på en biodejt. 22 Jump Street är en j*vligt bra film! Alltid trevligt att kunna utnyttja studiekortet, sparade hela 2 euro. Blev senare smått deprimerad när jag såg att jag skulle behöva tanka.

I lördags var jag tillsammans med Jonna, Ida, Becca och Daniel. Vi grillade, drack, skrattade och hade det jätteroligt. Runt 11 blev det jättemörkt ute och ganska kallt så då bestämde vi oss för att fara ut på krogen istället. Det blev ganska sent, precis som det alltid brukar bli.
Igår försökte jag koncentrera mig på hälsaläsning, det gick väl sådär. Men imorgon har vi dagsverksdag så vi är lediga från skolan, och då ska jag förutom att baka och städa även hinna läsa en del. Får ju hoppas att jag kan hålla det också.


Körde med tights och stor tröja idag. Så otroligt sköna kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar