onsdag 10 september 2014

Är det för sent att hoppa av gymnasiet nu?

Lite så känns det. Hälsaskrivningen är på måndag, tror ni jag är redo kanske, nehehej!!! Å andra sidan så känner man väl sig aldrig 100% redo för något sånt. Jag kan iaf säga att jag är väldigt nöjd över att jag inte skriver engelska i höst efter allt jag fått höra om höstens hörförståelse. Helt sjukt ju.

Jag är knappast den enda som känner så här

Imorgon har vi en preliminär textkompetens, yay! Det betyder alltså att vi sitter i ett klassrum och skriver ett låtsas modersmål textkompetensprov i 6 timmar. För att öva oss inför det riktiga provet som vi har i FEBRUARI!!! Stor vits att öva på det nu i september.

Nej men ABI-15 nog ska vi klara det här (till sist) alla andra har ju klarat det så nog gör vi det då också. I maj är det vi som står där i festsalen, uppklädda och med mössan på huvudet och då är det vi som får säga tack och adjö till den där förbannade backen. Om 155 dagar och 15 h (här är vi exakta) är det penkkis. We can do this!
I think....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar