lördag 26 juli 2014

Daniel Adams-Ray i mitt hjärta

Hallå hallå! Jeppisdagarna är i full gång, även fast detta är sista dagen. Under veckan har jag varit till stan lite nu som då. I torsdags var det äntligen dags för konsert, Daniel Adams-Ray! Han var helt otrolig, sjukt bra live, han hade en jättehärlig energi och var väldigt "down to earth" han såg oss i publiken. Han spelade alla mina favoritlåtar. Konserten var perfekt också för det var inget bråk eller buckande hit och dit av galna fans, utan man hade bra med rum att dansa, sjunga och hänga med musiken. Jag hade turen att få stå tredje längst fram, så även korta jag såg allt. Jag hade bara telefonen att ta bilder med så kvaliteten är inte den bästa tyvärr.





 Helt suverän!

Igår var jag ett varv till stan efter jobbet (var jag förövrigt att smultit bort varje dag i denna otroliga hetta!!) för att fixa några ärenden. Jag var bl.a. in till Instrumentarium för att välja ett par solglasögon åt mig till ett värde av 179 freakin euro. Det här fick jag göra för att jag via deras hemsida har börjat prenumerera på linser, de skickas hem var tredje månad och räkning kommer på posten, enkelt och smidigt. Så jag provade en hel del solglasögon innan jag hittade det rätta paret. Ett par (äkta of course) Ray-Ban solglasögon, jag är supernöjd! De är väldigt häftiga också för man kan vika ihop dem och sätta in dem i det lilla fyrkantiga fodralet.


Det här var allt jag hade att berätta idag. Nu måste jag börja ställa mig sådär smått inför kvällen, vi kanske syns i stan? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar