lördag 19 juli 2014

REA måste nog helt enkelt vara mitt favoritord

Oojaa, med stora röda bokstäver, precis bredvid skyltar med 30%, 50% och 70%. Lycka! Haha shopaholic-varning? Näe, men var en tur till Kokkola i onsdags med familjen, och det var precis rätt dag. Rea i varje affär. Handlade iofs bara från h&m but still, det är alltid roligt med rea, det för med sig ett väldigt glatt humör. Och hör och häpna, från h&m fick jag en snygg topp, två halsband och ett par örhängen för ynka 15 euro! Allt på rea.

Toppen för 5 euro och örhängena för 3 euro

Halsband 7 euro

Och sist men inte minst ett till halsband för 3 euro
Smyckena var 3 för 2, därav priset 15 euro

Vad har hänt annars då? Jag har jobbat varje dag i stekande hetta , regn och åska. Jag har till och med stått uppe på taket och sopat bort barr. Jag är inte alltid höjdrädd, bara i vissa situationer, och det var nog en sådan situation. Inte själva grejen att stå där uppe och sopa, men det att ta sig upp och ner för en skakande järn(eller vad det nu är)stege och att stå vid kanten och sopa, det var smått läskigt. Min "handledare" fick lite roligt åt min ansiktsuttryck när jag såg vart jag skulle och hur jag skulle ta mig dit. Tur att jag iallafall kan underhålla folk. 
Nu ska jag fortsätta tömma/städa mitt rum, det är ett evighetsprojekt. Har inga planer ännu för ikväll, men allt kan hända. Vi hörs och ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar