onsdag 9 oktober 2013

That moment when you realise...

Okej så här är det, jag kan nu efter skoldag officiellt säga att jag är blind! Efter att ha fått prova på den nya styrkan hos optikern igår insåg jag idag hur extremt j*kla dåligt jag verkligen ser. Ansikten som var typ 3-5 meter ifrån mig var redan suddiga och SÅ mina vänner ska det verkligen INTE vara! Så när vi kommer hem från Åland ska jag skicka in mina glasögon och se till att få dem fixade för så här kan jag inte ha det!
Full dag idag ---> dagen tog aaaaldrig sluut. Men jag har fått sitta och slappa framför datorn en tid så nu ska jag börja jobba med modersmålspresentationen om Dänemark som vi ska hålla imorgon. Har också en extremt lång och extremt jobbig finska läxa att göra innan dagen är slut. Great!

Take me back, like now!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar