fredag 4 oktober 2013

New In

Va, fredag? Är det idag? Jamen visst är det det. Awesome! Och inte nog med att det är fredag idag, fick hem mitt paket från boohoo också. Hade beställt efter en svart läder ryggsäck och en leopard mönstrad scarf/halsduk. Är helt suupernöjd med vad jag fick hem!


(mycket snyggare på, jag lovar!)

Härligt! Tack mamma! <3 Har så himla länge sökt efter en svart läderryggsäck som helst skulle ha nitar på sig men alla jag tidigare har hittat har varit skitdyra enligt mig. Men den här snygga väskan fick jag till ett helt billigt/rimligt pris. Annars då, skoldagarna den här veckan har gått otroooligt slött. Ska bli så himla skönt att få sova ut nu ihelg. Sen ska jag bara orka vara i skolan i 4 dagar sen bär det av mot Åland, wihoo, det börjar närma sig! Efter skolan har jag hittills bara tagit det lugnt och jag har inga planer inför kvällen ännu så vi får se vad som händer. Ha det bra! :)
I brist på nytt blir det 2 bilder från förra helgen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar