söndag 5 maj 2013

''We live on the casp of death, thinking that it won't be us''


Hoppas ni inte tror att jag är deprimerad eller jätte ledsen pga. hur detta inlägg började. Tycker det är en jättebra låt, och texten är så rätt. 

Just nu sitter jag bara och chillar i min onepiece, har kollat ett avsnitt av the big bang theory och så har jag kollat runt lite på youtube.  Idag ska jag väl nog bara ta det lungt gissar jag, sitta framför datorn och kolla serier hela dagen typ, haha :D Nej men, lite läxor, träning och en dusch ska jag väl hinna med också. Och så kanske jag ska ut och longboarda med Ida och Jonna, fast det beror helt på vädret, om det skulle sluta blåsa så skulle det vara finfint! Har inget mer att berätta för tillfället :)


Vi kör på all natural stilen idag också, det känns bäst så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar