fredag 10 maj 2013

Fuerteventura del 2

Part two everybody! :D

Dag 3 14.3 Torsdag


Marknads dagen, är jättearg på mig för att jag inte har några bilder från marknaden, hade nog med mig kameran, men glömde totalt bort att ta några bilder :(

(Jonnas bilder)
Jag kom hem från marknaden med en Louis Vuitton väska <3 (fake) och ett par lila Ray Ban solglasögon (fake) Jonna köpte ett par svarta. Efter marknaden solade vi framför poolen vid hotellet. 


Under tiden som vi solade var städerskan inne i vårt hus/rum och städade och då hade hon vikt en an handdukarna till en svan och satt min tandborste dit. Varje gång de städade vek de någon av handdukarna i roliga former. Vi gjorde inte så mycket den dagen, vi bara låg och latade oss, vilket var otroligt skönt!

I lööv you babe! ;)
Kvällen kom och det var dags för mat. Fjanterier framför spegeln är kul ;)


Usch, dessa 2 bilder blev väldigt suddiga, fick inte inställt kameran så värst bra, men jag vill ändå visa er hur vackert det var på kvällen när det blivit mörkt. Och nej mån-bilden är inte fel väg svängd, månen var faktiskt svängd så där, jätte konstigt var det. När det blev mörkt på kvällen så ändrade det verkligen på en sekund och då menar jag inte bara en ''nyans'' mörkare utan, typ från vit till svart på en sekund. Väldigt annorlunda jämfört med här hemma. 

Dag 4 15.3 Fredag

Ännu en till latmask-dag. Denna dag bestod av morgonpromenad längs stranden, solande både vid poolen och vid stranden, supermarket besök, och middag i Jandia.

Beautiful Fuerteventura! <3


Efter morgonpromenaden var det dags att sola! Ett besök till glass''kiosken'' hann vi också med :)

Kvällen kom och middag i Jandia stod på tur.

(Jonnas bilder)


Steak House hette stället där vi åt, supergod mat, och titta vad vackert det var när vi skulle gå hem.

Sådärja, det blev en lite kortade del den här gången. Hoppas ni gillar det och det är inte förbjudet att kommentera något ;) Stay tuned for the next part...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar