lördag 4 maj 2013

J*VLAFÖRBANNADESKITBYXOR!

Nämen hej på er också. Nu ska jag berätta sagan om mina svarta Dr.Denim byxor som jag köpte för typ 3-4 veckor sedan. Igår under konserten när åttorna och niorna uppträdde så for vi andra (pg-eleverna) till sidan och väntade. Becca och jag satte oss ner på golvet så länge vi väntade och när jag satte mig ner så hörde jag ett *ritch* och när jag förstod vad ljudet troligtvis innebar tänkte jag bara ''Oh.my.f*cking.god.'' jag tittade ner på mina byxor och jo, där på bakre låret från sömmen fanns ett 5 cm långt hål. Nice. Så om ni undrar varför jag slet och drog i/upp byxorna hela tiden så var det för att försöka få hålet att synas så lite som möjligt. Blir så arg, jag menar, jag köpte ju dem just. Dom kostar ju dessutom 45 hela euro kan dom inte fixa ett tåligare material då eller sänka priset på dem! För med det otroligt otåliga material som de är gjorda av borde de kosta MINST hälften mindre! Det där var dessutom det andra paret svarta Dr.Denim byxor som fått hål. Är det bara jag som har problem med det här? Men trots allt detta så älskar jag Dr.Denim byxorna, de är ju så sköna och så prefekt formade efter benen, så jag vill ju ändå inte sluta använda dem. Så ja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, jag behöver ju ha ett par svarta byxor. Men nu ska jag sluta klaga!

Konserten igår gick jättebra! Minus några failar här och där, men sånt hör väl till också. Superkul var det iaf och det är ju allt som räknas. Tack till världens bästa Linda som gör allt detta möjligt för oss! <3 Vi hade ju den här konserten för att samla in pengar till Skolmusik-resan som vi ska göra om endast 2 veckor!!!!! Så ja om 2 veckor sticker jag till Esbo för att sjunga i 3 dagar, awesome! Längtar verkligen, senast jag var på Skolmusik gick  jag på fyran i lågstadiet och då åkte vi till Åbo, missade det året när det hölls på Åland, gick på sjuan då och jag skulle ha behövt gå på åttan för att slippa med, det sög rent utsagt. Nu säger jag tack och förlåt för detta enormt långa inlägg, lycka till till er som faktiskt tänkt läsa allt och grattis till de som gjort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar