fredag 23 november 2012

Emblem 3

Tänker skippa ursäkterna denna gång och hoppar direkt till vad som hänt idag. Hej på er förresten, inte så dåligt med fredag! Inatt blir det jobb och imorgon ska jag till Jonnas och ha lite roligt med henne, vet inte ännu vad vi ska göra men nått hittar vi nog på :) Vad har hänt i veckan? Var på gym med Jonna i onsdags, vi har blivit riktigt duktiga måste jag säga! Vi har bestämt oss för att fara på gym en gång i veckan. Sara du ska du vara stolt över mig!  ;) Vi ettor har börjat med luciaövningarna. Det är alltid PG's ettor som har lucia för resten av PG och Sursik. Tror det kommer att bli riktigt bra. Några av er kanske undrar vad rubriken betyder och jag kan tala om för er att det är 3 killar som kallar som för Emblem 3, från USA som är med i Amerikanska X-factor för tillfället. Har fastnat helt för dem, de är så himla bra (och så är de ju snygga också) ;) men det är inte därför som jag gillar dem. Om ni inte har hört så tycker jag att ni ska lyssna på dessa låtar!

Sunset Blvd (Boulevard)
Detta är deras egna låt som de för övrigt också sjöng på sin audition

One Day
De är så himla braaaa!
Måste ju bara lägga in några bilder också ^^

Keaton Stromberg, Drew Chadwick och Wesley Stromberg

1 kommentar: