tisdag 30 oktober 2012

''I Won't Let These Little Things Slip Out Of My Mouth, But If I Do, It's You''

So freaking beautiful <3 Jag vill bara gråta, den är så himla vacker!

One Direction - Little Things

Det här gjorde min dag! Älskar den och deras röster passar perfekt till den! Tack Ed Sheeran!
Sen senast har jag varit med mina vänner och jag har dessutom varit ett varv till Seinäjoki på hundutställning, där gick det nog helt bra. Några deprimerande saker har också hänt. Snö, behöver jag säga något mer... Och provveckan är på kommande. DÖDA MIG NU! Har absolut ingen ork med det. Har så himla mycket att göra, så jag beklagar men bloggen kommer väl att få lida, igen. Imorgon får jag börja 9, helt awesome. Minns inte när jag senast fick göra det. Nåja nu har jag inget mer intressant att komma med, hörs senare :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar