onsdag 24 oktober 2012

Ooonnnsssdddaaaggg

Halva veckan har snart gått, ursäkta ordet men f*n vad skönt! Skolan var helt ok som vanligt. Jag, Jennifer och Sara spelade in en ''reklamfilm'' på data. Det blev jättebra, haha... ;) Kollade på Jersey Shore när jag kom hem. Det har typ blivit min nya grej/serie att fördriva tiden med så länge jag väntar på nya VD-avsnitt. Vad ska man säga, dom är unika men roliga, haha ^^ . Var även en liten sväng till sale med Jonna. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, det blir väl troligtvis samma gamla vanliga, Jersey Shore avsnitt och läxor. Lite ''forever alone''- varning här :P Längtar till helgen, en massa roligheter händer då! Vad har jag mer på hjärtat? Öm jo, vi ska till åka stan och spela tennis imorgon på gymnastiklektionen. Det ska bli jättekul, har alltid velat prova det. Nu ska jag avrunda detta konstiga inlägg med musik och en bild, ha det bra! :)


Dagens låtar:


Loreen - My Heart is Refusing Me (2012)
Adele - Skyfall
Calvin Harris ft. Florence Welch - Sweet Nothing
Nause - Hungry Hearts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar